dede

hayatımda hiç aşık olmıcamı düşünmüştüm sanki aşkın bi aptallık oldunu düşünürdüm ama tahmin ettiğim gibi bişey değilmiş güzel ama acı weren bi duygu bazen neyse ben bi kızdan hoşlanıyordum ama tamda anlayamamıştım aklım çook karışıktı we birgün bi başka arkadaşım bu kıza teklif etti ben hiç bi acı hissetmedim bundan ötürü we kızın kabul etmiceni düşündüm ama yanılmıştım kabul etti we çıkmaya başladılar sonra bana ne olsuysa oldu we kıza aşık olmuştum kendime çook kızıyodum neden o diye ama olmuştu bir kere biz kızla iii anlaşıyorduk we 7. sınıf olmuştuk kız msn sini falan werdi msn de hergün konuşuyorduk onu sewdimi arkadaşım bilmiyodu we birgün ona söledim bi tepki wermedi ilk zamanlar ama sonra değişti imalı imalı konuşup kızı şüphelendiriyodu we bi gün msn de bana sordu beni sewiyomusun dedi ben hayır dedim ama sonra dayanamayıp ewt dedim o buna çook şaşırmıştı neyse ama biz genede konuşuyoduk msn de ama okulda konuşamıyoduk artık sonra sewgilisi istemedi konuşmamızı bende konuşmuyorum falan dedim ama msn de hep konuşuyodukk ben istemediğim halde kaç kere sölediğim halde o benle konuşmak isitiyodu we konuşuyoduk onu kıramıyordum sonra sewgili bi başkasına aşık oplmuştu we ayrıldılar ben teklif etmeyi hiç düşünmedim çünkü kabul etmiekti biliyordum bunu ama 1 ay sonra falan tekrar çıkmaya başladılar we ben kıza seninle konuşmak istemiyorum artık dedim neden diye sorduğunda ise nedeni onun bi başkasını sewmesiydi böleyken onunla konuşmak istemiyodum artık eskiden konuşuyodum ama şimdi olmuyodu işte kız ilkte yapma falan dedi ama sonra tmm sen bilirsin dedi 1 kaç gün sonra tekra ısrar etti konuşmak için bende olmaz dedim gene ama dayanamadım tmm dedim gene tekrar konuşuyoduk msn de ama ben hiç istemiyodum bunu we arık sölemiştim yeter artık sen onu sewiyiyosun neden benle konuşmak istiyodun diye sordum oda seninle konuşmak beni mutlu ediyo diyodu we bana tmm ondan ayrılam bana 1 hafta wer dedi bende tmm dedim 1 hafta geçti we ben yapamıam dedi bende tmm o zaman çık hayatımdan seni istemiyorum artık falan dedim aradan 1 kaç ay geçti we ondan ayrılmıştı we bana gelip herşey için özür diledi 8. sınıftık artık günlerim çook güzel geçiyodu ama gene bozuldu kız onunla çıkmak istedi we benim için artık o yotu aradan 1 kaç ay geçti we kız bana seni çok sewiyorum dedi ben şaşırmıştım inanmadım ama boynuma sarıldı birden bende ona sarıldım we çıkıyoruz çook mutluyum

0 yorum:

Yorum Gönder

About me

Photostream